کسب و کار شما

هتل های خوب و مقرون به صرفه دبی

اولین چیزی که به ذهن هر مسافر دبی می رسد، بررسی و برنامه ریزی بودجه خود برای رزرو هتل های مقرون به صرفه دبی است، البته هتل های ارزان قیمت زیادی در دبی وجود دارد که بسته به مقرون به صرفه بودن گزینه انتخابی هر فردی می باشد.

دبی با دارا بودن بهترین رستوران ها و امکانات رفاهی بدون شک یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است. حتما از خودتان می پرسید در همچین شهر مدرنی چگونه می توان هتل های ارزان قیمت و مقرون به صرفه پیدا کرد. در این مطلب می خواهیم هتل های مقرون به صرفه دبی را معرفی کنیم.

هتل های مقرون به صرفه دبی را چگونه می توان پیدا کرد؟

در هنگام سفر به دبی باید مکانی را انتخاب کنید که در محدوده بودجه شما باشد. اگر به دنبال مقرون به صرفه بودن هتل های دبی هستید، قطعا هتل های ارزان قیمت را انتخاب می کنید تا بتوانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید.

علاوه بر این، در هتل های مقرون به صرفه دبی امکانات لوکس وجود ندارد، اما مکان مناسبی برای اقامت می باشد. بهترین هتل های مقرون به صرفه دبی در نواحی ساحل جمیرا، مارینا دبی و برج العرب وجود دارد.

معرفی هتل های مقرون به صرفه دبی

  1. هتل آتانا (Atana Hotel Dubai)

هتل آتانا در قلب شهر دبی واقع شده است که در نزدیکی ساحل جمیرا قرار دارد، موقعیت مکانی آتانا به شما امکان می دهد از منظره زیبای ساحل جمیرا لذت ببرید. این هتل درسته که مقرون به صرفه است اما با دارا بودن دکوراسیون داخلی مدرن جلوه ای بینظیر دارد.

  1. هتل ویندهام دیره دبی (Wyndham Dubai Deira)

ویندهام، هتلی فوق مدرن و پیشرفته اما مقرون به صرفه است. این هتل طراحی مدرن با دکوراسیون داخلی منحصر به فرد و تزئینات شیک دارد که به هتل فضایی مجلل می بخشد.

خوبی این هتل این است که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دبی و فرودگاه آل مکتوم قرار دارد. در این هتل می توانید منظره ای بدیع از برج خلیفه و نخل جمیرا را مشاهده کنید و از معماری زیبای آن لذت ببرید.

  1. هتلپارک رجیس بوتیک (Park Regis Boutique Hotel)

هتل پارک رجیس در نزدیکی مرکز خرید برجمان واقع شده است. موقعیت پارک رجیس این امکان را به شما می دهد که به موزه و نهر دبی دسترسی داشته باشید. طراحی خیره کننده ساختمان این هتل به آن سبکی بسیار شیک بخشیده که در آن می توانید از غذا خوردن در پشت بام و مشاهده نورهای شهر در طول شب لذت ببرید.

  1. هتل پریمیر این دبی (Premier Inn Dubai Investments Park)

این هتل که در مرکز خرید ابن بطوطه دبی واقع شده است، مکانی عالی با دکوراسیون سنتی روستایی است. فضای داخلی اتاق های هتل مکانی بسیار جذاب برای اقامت است. علاوه بر این، می توانید از فعالیت های مختلفی مانند خرید از مرکز خرید ابن بطوطه، مشاهده مناظر برج خلیفه مشهور جهان، دبی مال و مال امارات لذت ببرید و از حمام آفتاب، طلوع و غروب خورشید در هتل خود لذت ببرید.

  1. هتل هالیدی این اکسپرس دبی (Holiday Inn Express)

هتل هالیدی اکسپرس دبی در قلب دبی بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر این، این مکان در نزدیکی مکان‌های دیدنی اصلی دبی مانند پیاده‌روی مارینا دبی، مرکز خرید امارات و برج خلیفه قراردارد. اتاق های این هتل سبک معاصر با پنجره‌هایی با طراحی روستیک دارد و در آن می توانید منظره ای از شهر را مشاهده کنید.

  1. هتل هیلتون گاردن دبی مال (Hilton Garden Inn)

هتل هیلتون گاردن دبی در کنار مرکز خرید امارات، در کنار بزرگراه شیخ زاید واقع شده است. این هتل یک کیلومتر با ایستگاه مترو فاصله دارد و به شما این امکان را می دهد که در هنگام حضور در شهر از بناهای دیدنی لذت ببرید.

  1. هتل سنترو بارشا (Centro Barsha)

این هتل بسیار مقرون به صرفه در منطقه ساحلی دبی واقع شده است و قیمت متوسطی دارد و با مرکز بارشا 500 متر فاصله دارد و به مراکز تجاری مانند شهر اینترنت و پارک دانش نزدیک است.

جاذبه های معروف اطراف آن فواره دبی  و پارک حوض البرشا می باشد که طراحی کلاسیک و مدرنی دارد.

  1. هتل سیتی مکس بر (Citymax Hotel Bur Dubai)

هتل Citymax در منطقه البرشا واقع شده است و دو دقیقه با مرکز خرید امارات فاصله دارد. این یکی از هتل های مقرون به صرفه دبی است که قیمت ارزانی دارد و 30 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی آل مکتوم فاصله دارد. این هتل شیشه ای مانند به شما امکان می دهد در طول شب از نورهای شهر لذت ببرید.

  1. هتل همپتون بای هیلتون (hampton by hilton dubai al seef)

هتل همپتون ظاهری معاصر دارد و تنها 13 دقیقه با ایستگاه متروی BurJuman فاصله دارد. این هتل غذاهایی در طیف گسترده ای ارائه می دهد و دکور منحصر به فرد و نوآوری های رنگی بر این هتل حاکم است که اقامت آن را لذتبخش کرده است.

توجه! اسپانسر این مطلب سایت عربی پلاس می‌باشد. عربی پلاس جزو برترین سایت های آموزش عربی محاوره در ایران است. با مراجعه به این سایت می‌توانید با شرایط و روش های مهاجرت به کشورهای عربی آشنا شوید، همچنین مکالمه عربی لهجه عراقی و مکالمه عربی لهجه اماراتی را با روش تدریس اصولی و لهجه اصیل عربی بیاموزید و با جاذبه های دیدنی و گردشگری کشورهای عربی آشنایی پیدا کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا