انشا

انشا درباره اگر خانه ها دیوار نداشت

در این مطلب از سایت موضوع، انشا درباره اگر خانه ها دیوار نداشت برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

✍انشا درباره اگر خانه ها دیوار نداشت✍

مقدمه:
صبح که از خواب بیدار می‌شدید، اولین چیزی که می‌دیدید صورت همسایه بغلی بود که با لبخند به شما صبح بخیر می‌گفت. دیگر خبری از بیدار شدن با صدای زنگ ساعت همسایه و یا دعوای بچه‌ها در خانه‌ی روبرویی نبود.

بدنه:
به جای اینکه منتظر بمانید تا نوبتتان برای استفاده از حمام برسد، می‌توانستید در حیاط مشترک با دوستانتان آب بازی کنید و از خنکای آب در یک روز گرم لذت ببرید.

دیگر نیازی به قایم شدن برای بازی‌های مخفیانه یا ساختن کلبه‌های چوبی در حیاط نبود. تمام حیاط‌ها به هم وصل می‌شدند و شما می‌توانستید با تمام بچه‌های محله یک بازی بزرگ و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

البته زندگی بدون دیوار هم معایب خودش را داشت. دیگر خبری از پناهگاه امن در برابر سرما و گرما یا فضایی برای خلوت و تنهایی نبود. شاید گاهی اوقات دعواها و اختلافات بین همسایه‌ها بیشتر می‌شد، چون دیگر هیچ راهی برای پنهان کردن ناراحتی‌ها وجود نداشت.

اما در کل، زندگی در دنیایی بدون دیوار می‌توانست تجربه‌ای جالب و منحصر به فرد باشد. تجربه‌ای که به انسان‌ها یاد می‌دهد چگونه در کنار هم با صلح و صفا زندگی کنند و از یکدیگر مراقبت و حمایت کنند.

نتیجه گیری:
شاید روزی برسد که انسان‌ها راهی برای حل معایب زندگی بدون دیوار پیدا کنند و بتوانند در دنیایی بدون مرز و محدودیت، در کنار هم زندگی شاد و پرمحتوایی داشته باشند.

امیدواریم که این انشا مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا