انشا

انشا درباره اگر خورشید بودم

در این مطلب از سایت موضوع، انشا درباره اگر خورشید بودم برای شما آماده نموده ایم. امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

✍انشا درباره اگر خورشید بودم✍

مقدمه:
اگر خورشید بودم، غولِ آتشینِ آسمان، بر فراز زمین می‌درخشیدم و گرمای حیات‌بخش خود را به تمام موجودات زنده هدیه می‌کردم.

بدنه:
طلوعم هر روز نویدبخش یک آغاز جدید بود، طلوعی سرشار از امید و شادابی. با تابش نور طلایی‌ام، تاریکی شب را می‌شکافتم و به زمین، جان دوباره می‌بخشیدم.

در طول روز، همچون نگینی درخشان در آسمان می‌درخشیدم و گرمای خود را بی‌منت به همه ارزانی می‌داشتم. از بلندی‌ها، نظاره‌گر زندگی انسان‌ها، حیوانات و گیاهان بودم. شاهد تلاش و کوشش آنها برای بقا و پیشرفت بودم.

گرمای من، مایه حیات زمین بود. به واسطه تابش من، گیاهان فتوسنتز می‌کردند، ابرها تشکیل می‌شدند و باران بر زمین می‌بارید. بدون من، زمین به سیاره‌ای سرد و تاریک تبدیل می‌شد، مملو از یخ و تاریکی.

اما من فقط منبع گرما و نور نبودم، بلکه نمادی از قدرت و عظمت طبیعت نیز بودم. طلوع و غروب من، الهام‌بخش هنرمندان و شاعران بود. انسان‌ها از دیرباز مرا ستایش می‌کردند و مرا مظهر قدرت الهی می‌دانستند.

با وجود تمام قدرتم، فراموش نمی‌کردم که وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارم. هر روز با دقت و ظرافت طلوع و غروب می‌کردم تا تعادل ظریف طبیعت را حفظ کنم.

نتیجه گیری:
اگر خورشید بودم، به تابش نور و گرما ادامه می‌دادم تا زمین، سرشار از حیات و سرزندگی باشد. به انسان‌ها درس فداکاری و سخاوت می‌دادم و آنها را به حفظ و احترام به طبیعت تشویق می‌کردم.

امیدواریم که این انشا مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

4/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا